Możliwe awarie ekspresów Lelit

26
Wrz
2023

Ekspres do kawy, jak każde urządzenie czasem może odmówić posłuszeństwa. Zdarza się, że usterka jest na tyle duża, że musimy odesłać go do serwisu i oddać w ręce specjalistów. Są jednak sytuacje, w których sami możemy poradzić sobie z zaistniałym problemem. Poznaj najczęstsze awarie w ekspresach do kawy Lelit, i dowiedz się, jak im sprostać.

Ekspres nie wytwarza ciśnienia

Rozwiązania: Wykonaj test na ślepym sitku - wtedy ekspres wsakzuje rzeczywiste ciśnienie. Jeśli w tym przypadku ekspres pokazuje prawidłowe ciśnienie, to problemem może być za grubo zmielona kawa, jej zbyt mała ilość lub zbyt lekkie dociśnięcie kawy w kolbie. Ciśnienie powinno wynosić 8-11 bar, a dysza podczas parzenia kawy musi być dokręcona.

Lelti GRACE / VICTORIA - kontrolka braku wody ciągle się świeci

Rozwiązania: Sprawdź, czy zbiornik na wodę nie jest zamontowany na odwrót.

Ekspres nie zaciąga wody

Rozwiazania: Sprawdź, czy pojemnik na wodę jest zamontowany właściwie oraz czy zamontowany filtr był suchy czy mokry. Uruchom ekspres, włącz parzenie kawy i jednocześnie odkręć pokrętło pary wodnej.

Pokrętło pary nie chce się ruszyć

Rozwiązania: Uszkodzony został trzpień zaworu pary lub trzpień i gniazdo zaworu. Ekspres nalezy odesłać do serwisu.

Baza wiedzy poradnik serwisowy

Jak nie zepsuć ekspresu do kawy?

Jak nie zepsuć ekspresu do kawy?

Czynności, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się niewinne, mogą prowadzić do poważnych awarii lub skrócenia żywotności twojego urządzenia. Zanim sięgniesz po kolejną filiżankę, zanurz się w naszym artykule i dowiedz się, jakich błędów unikać, by cieszyć się smakiem idealnej kawy przez długie lata.

Dowiedz się więcej
Możliwe awarie ekspresów Jura

Możliwe awarie ekspresów Jura

Ekspres do kawy, jak każde urządzenie czasem może odmówić posłuszeństwa. Zdarza się, że usterka jest na tyle duża, że musimy odesłać go do serwisu i oddać w ręce specjalistów. Są jednak sytuacje, w których sami możemy poradzić sobie z zaistniałym problemem. Poznaj najczęstsze awarie w ekspresach do kawy JURA, i dowiedz się, jak im sprostać.

Dowiedz się więcej

Gdzie zostało zakupione Twoje urządzenie?

Formularz zgłoszenia urządzenia do serwisu ekspresów i młynków do kawy w serwisie Konesso
Krok
Wpisz markę ekspresu i wybierz model
Wpisz markę i model ekspresu
Podaj login lub adres email używany w sklepie Konesso.pl
Podaj numer faktury / paragonu będący dowodem zakupu urządzenia
Wybierz z listy rodzaj usterki
Wybrany rodzaj i opis usterki pomogą nam szybciej zdiagnozować przyczynę jej występowania co znacznie skróci czas naprawy.

Wybierając ten sposób nadania urządzenia samodzielnie dostarczysz spakowane urządzenie do jednego z dostępnych punktów DPD Pickup w Twojej okolicy. Otrzymasz także etykietę nadawczą którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.


Dostępne punkty DPD

Wybierając ten sposób nadania urządzenia kurier DPD zostanie zlecony przez serwis i odbierze urządzenie ze wskazanego przez Ciebie adresu w zleceniu. Otrzymasz etykietę nadawczą którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.


Inny adres:

Wybierając ten sposób nadania urządzenia samodzielnie zlecisz kuriera który odbierze od Ciebie paczkę i nadasz ją pod wskazany niżej adres serwisu:


ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola

Wybierając ten spoósb dostawy urządzenia decydujesz się na osobistą wizytę w naszym serwisie dostępnym pod adresem:


ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola


Dane zgłaszającego:

 

Adres odbioru: