Kontakt z serwisem

tel: 15 649 95 15
e-mail: rma@konesso.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00

Serwis Konesso.pl
ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola

* - pola z gwiazdkami są wymagane.

Gdzie zostało zakupione Twoje urządzenie?

Formularz zgłoszenia urządzenia do serwisu ekspresów i młynków do kawy w serwisie Konesso
Krok
Wpisz markę ekspresu i wybierz model
Wpisz markę i model ekspresu
Podaj login lub adres email używany w sklepie Konesso.pl
Podaj numer faktury / paragonu będący dowodem zakupu urządzenia
Wybierz z listy rodzaj usterki
Wybrany rodzaj i opis usterki pomogą nam szybciej zdiagnozować przyczynę jej występowania co znacznie skróci czas naprawy.

Wybierając ten sposób nadania urządzenia samodzielnie dostarczysz spakowane urządzenie do jednego z dostępnych punktów DPD Pickup w Twojej okolicy. Otrzymasz także etykietę nadawczą którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.


Dostępne punkty DPD

Wybierając ten sposób nadania urządzenia kurier DPD zostanie zlecony przez serwis i odbierze urządzenie ze wskazanego przez Ciebie adresu w zleceniu. Otrzymasz etykietę nadawczą którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.


Inny adres:

Wybierając ten sposób nadania urządzenia samodzielnie zlecisz kuriera który odbierze od Ciebie paczkę i nadasz ją pod wskazany niżej adres serwisu:


ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola

Wybierając ten spoósb dostawy urządzenia decydujesz się na osobistą wizytę w naszym serwisie dostępnym pod adresem:


ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola


Dane zgłaszającego:

 

Adres odbioru: