Jak bezpiecznie zapakować urządzenie?

W trosce o bezpieczeństwo Twojego urządzenia podczas transportu do serwisu naprawczego, przygotowaliśmy szczegółowe wskazówki dotyczące pakowania. Sprawne działanie młynków i ekspresów do kawy opiera się na precyzyjnych mechanizmach i wrażliwych komponentach. Właściwe pakowanie nie tylko minimalizuje ryzyko potencjalnych uszkodzeń, ale także daje Ci pewność, że Twoje urządzenie dotrze do celu w nienaruszonym stanie.

Potrzebne materiały:

  • Oryginalny karton z oryginalnymi zabezpieczeniami i przekładkami lub sztywny karton zewnętrzny o nieco większych wymiarach niż urządzenie oraz zabezpieczenia wypełniające: styropian, przekładki kartonowe, poduszki powietrzne, folia bąbelkowa, papier zwinięty w kulki itp.
  • Taśma klejąca
  • Znak ostrzegawczy i napisy "ostrożnie", "uwaga, szkło" lub podobne
  • Numer zlecenia serwisowego

Przygotowanie urządzenia:

  1. Urządzenie należy wysłać bez:
    - wody,
    kawy oraz jej resztek - mogą one podczas transportu porysować urządzenie,
    filtra zamocowanego w zbiorniku na wodę - drgania w transporcie mogą uszkodzić zbiornik. Filtr prosimy dołączyć tylko, jeśli serwis wyraźnie o to Państwa poprosił,
    - akcesoriów - jeśli to jednak konieczne, należy je dodatkowo zabezpieczyć tak, aby nie miały styczności z elementami urządzenia takimi jak obudowa.
  2. Jeśli masz oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami, wykorzystaj je. W przeciwnym przypadku użyj sztywnego kartonu zewnętrznego*, który jest nieco większy od urządzenia. Jeśli opakowanie posiada stare oznaczenia adresowe, usuń je.
  3. Umieść styropian, przekładki kartonowe, poduszki powietrzne oraz folię bąbelkową pomiędzy urządzeniem a kartonem zabezpieczającym. Zastosuj dużą ilość wypełnienia, aby zapewnić bezpieczny transport urządzenia .Ułóż wypełniacze w sposób zapobiegający przemieszczaniu się sprzętu we wnętrzu opakowania.
  4. Jeśli urządzenie posiada dodatkowe elementy, takie jak pojemniki na mleko czy wtyczki, zabezpiecz je, aby nie mogły uszkodzić urządzenia w trakcie transportu. Twoja paczka powinna mieć regularny kształt – zbliżony do prostopadłościanu. Z kartonu nie może wystawać zawartość.
  5. Bezpośrednio na ekspresie / młynku proszę nie używać taśm pozostawiających ślady kleju (pakowej, szarej, plastrów itd.), opcjonalnie można użyć taśm papierowych.
  6. Umieść znak ostrzegawczy na opakowaniu, informujący o delikatnej zawartości. Dodatkowo umieść numer zlecenia serwisowego, który otrzymałeś od nas, na opakowaniu lub w jego wnętrzu.
  7. Upewnij się, że opakowanie jest odpowiednio zamknięte i zabezpieczone taśmą klejącą.

*jeśli nie posiadasz oryginalnego kartonu i chcesz otrzymać od nas bezpieczne opakowanie transportowe, skontaktuj się z Obsługą Klienta i ustal szczegóły.
*Saeco Aulika EVO TOP RI High Speed Cappuccino - Ze względu na gabaryt, urządzenie należy zapakować w dwie paczki, osobno ekspres i osobno podstawę z szufladami. 

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:

tel: 15 649 95 15
e-mail: rma@konesso.pl

Pakowanie ekspresu
Pakowanie ekspresu
Pakowanie ekspresu

Gdzie zostało zakupione Twoje urządzenie?

Formularz zgłoszenia urządzenia do serwisu ekspresów i młynków do kawy w serwisie Konesso
Krok
Wpisz markę ekspresu i wybierz model
Wpisz markę i model ekspresu
Podaj login lub adres email używany w sklepie Konesso.pl
Podaj numer faktury / paragonu będący dowodem zakupu urządzenia
Wybierz z listy rodzaj usterki
Wybrany rodzaj i opis usterki pomogą nam szybciej zdiagnozować przyczynę jej występowania co znacznie skróci czas naprawy.

Wybierając ten sposób nadania urządzenia samodzielnie dostarczysz spakowane urządzenie do jednego z dostępnych punktów DPD Pickup w Twojej okolicy. Otrzymasz także etykietę nadawczą którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.


Dostępne punkty DPD

Wybierając ten sposób nadania urządzenia kurier DPD zostanie zlecony przez serwis i odbierze urządzenie ze wskazanego przez Ciebie adresu w zleceniu. Otrzymasz etykietę nadawczą którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.


Inny adres:

Wybierając ten sposób nadania urządzenia samodzielnie zlecisz kuriera który odbierze od Ciebie paczkę i nadasz ją pod wskazany niżej adres serwisu:


ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola

Wybierając ten spoósb dostawy urządzenia decydujesz się na osobistą wizytę w naszym serwisie dostępnym pod adresem:


ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola


Dane zgłaszającego:

 

Adres odbioru: